Trzy problemy z KDE

Adam Osuchowski adwol w zonk.pl
Pią, 8 Kwi 2011, 16:54:41 CEST

Natknąłem się na trzy problemy z KDE 4.6.1 i jak na razie nie bardzo wiem
jak je rozwiązać. Testowane na aktualnym th.

1. Nie działa wylogowywanie. Po kliknięciu przycisku z panelu albo wybraniu
odpowiedniej opcji z menu KDE pojawia się okno dialogowe z wyborem możliwości
logoutu, rebootu itp. Po wybraniu logoutu, jedyne co się dzieje to przyciemnia
się obraz, znika to okienko i nic więcej. Następne próby klikania w przycisk
na panelu albo wyboru logoutu z menu nie powodują nawet otwarcia się okna
dialogowego. Nie jest to chyba problem samego KDE bo na innej dystrybucji
działa to prawidłowo, a problem obserwowałem już na KDE 4.4.x i 4.5.x na
Titanium.

2. W klipperze nie działa klawisz enter. Po otworzeniu listy zapamiętanych
wpisów i wybraniu danego wpisu (obojętne czy wskaźnikiem myszy czy klawiszami
kursora) i naciśnięciu entera, lista nie znika i dalej jest aktywna (można
wybierać pozycje). Kliknięcie przyciskiem myszy działa ok. Mimo, że po
enterze lista nie znika, aktualna zawartość schowka ustawia się na to co było
wybrane i można to wkleić w innym oknie. To działało prawidłowo w KDE 4.5.3
na Titanium.

3. Klipper ponownie. Po otworzeniu listy zapamiętanych wpisów można, wpisując
tekst z klawiatury, inkrementalnie wyszukiwać wpisy. Wówczas pojawia się na
górze listy input box do wpisywania. Niestety, ten input box zostaje już na
stałe w tym miejscu i przykrywa pierwszą pozycję z listy. Ten problem również
występował na KDE 4.4.x i 4.5.x na Titanium, ale niestety nie byłem w stanie
sprawdzić tego na innej dystrybucji z powodu braku takowej funkcjonalności.

Ktoś ma pomysł co jest skopane? U kogoś też są takie objawy?