OT: help! vserver - tragicznie mała wydajność?

Arkadiusz Miśkiewicz arekm w maven.pl
Pią, 16 Gru 2011, 10:17:41 CET

On Friday 16 of December 2011, Jacek Osiecki wrote:

> Tak jak pisałem - założyłem drugi, "goły" - i na nim to co na hoście trwa
> 5 sekund a na "zepsutym" 32 sekundy, zajęło 13 sekund. Znacznie lepiej niż
> na "zepsutym", ale bez przegięć - ponad 2x gorzej niż host?

Ciekawa sprawa - nie robiłem testów więc nie wiem jak to jest u mnie ale
teoretycznie nie powinno być gorzej - w końcu vserver to swego rodzaju chroot
na sterydach (tak, duże uproszczenie).

irc.oftc.net, /j #vserver, Bertl - tego człowieka należy męczyć problemem i
pytaniami