Powiadamianie o w³o¿eniu p³yty - rozwiniêcie

£ukasz Ma¶ko masko w ipipan.waw.pl
Pi±, 18 Lis 2011, 23:24:19 CET

Dnia pi±tek, 18 listopada 2011, £ukasz Ma¶ko napisa³:
> Temat dotyczy najnowszego KDE. Problem jak w temacie. Wk³adam p³ytê DVD -
> nic. Mogê j± sobie rêcznie podmontowaæ i jest OK. Ale KDE - ani mru mru.
> A jak w³o¿y³em p³ytê CD - to ju¿ problemu nie by³o. Ki diabe³?

Dodam jeszcze co¶. Mam 2 ró¿ne (co do firmy/modelu) czytniki. Pierwszy ma
problem taki jak powy¿ej. Drugi - dzia³a bez ¿adnego zaj±kniêcia.
Powtarzalno¶æ 100%

Mo¿e chocia¿ kto¶ ma pomys³, gdzie szukaæ problemu? W /etc/udev/rules.d ju¿
grzeba³em (czy¶ci³em 70-persistent-cd.rules w celu odtworzenia
automatycznego) i nic to nie da³o. A wola³bym, ¿eby jednak ten "felerny"
napêd dzia³a³ jak nale¿y, bo jest szybszy od tego drugiego.
--
£ukasz Ma¶ko                                           GG:   2441498    _o)
Ubuntu: staroafrykañskie s³owo oznaczaj±ce "Nie umiem zainstalowaæ Debiana"

Wiêcej informacji o li¶cie pld-users-pl