[th-test] Czy działa komuś digikam na aktualnych najnowszych pakietach?

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Pon, 3 Paź 2011, 18:24:36 CEST

03.10.2011 09:53, Łukasz Maśko wrotek:

> Czy działa komuś digikam-2.1.1 na obecnym th+ready+test? Mi niby startuje,
> ale w kolekcji w każdym katalogu mam 0 plików. A plików jest kilkaset sztuk.
> Pewnie to pochodna jakiejś aktualizacji, ale nie mam pojęcia której,
> ostatnio było tego sporo. Może ktoś ma pomysł? Na razie zapuściłem budowanie
> na bieżących pakietach, ale mam mieszane przeczucia ;-)
Mordowałem się z tym przez chwile.
Jakieś wyczyszczenie jakiejś konfiguracji pomagało (nie pamiętam już
jakiej).

Ale mi zawsze pomaga uruchomienie najpierw digikama z konta root, przez
sudo.

Wiem, że to nie jest eleganckie.
Ale działa.
Aha - Twoje kolekcje są pewnie bezpieczne.

Adam

--
Adam Skowroński                  * There are only 10 types of people
tytus w oldfield.org.pl            * in the world: