Re: [OT] składnia regułek dla spamassassina

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 2 Kwi 2012, 10:25:41 CEST

On Sat, 31 Mar 2012, Łukasz Maśko wrote:

> Przychodzi do mnie ostatnio spam o pracy "dorywczej". Teraz to już z 3-cia
> wersja tego. Na razie dodałem sobie taką oto regułkę do
> ~/.spamassassin/user_prefs:
>
> describe    JOBINPOLAND messages that contain jobinpoland.com
> body        JOBINPOLAND /jobbinpoland\.com/i
> score       JOBINPOLAND 5.0
>
> Tylko dodawanie kolejnej 3-ki wierszy na okoliczność nowej wariacji już mi
> się nie podoba. Czy można dodać kilka wierszy typu body (jak powyżej) dla
> jednej etykiety? Może jakiś inny sposób? Ewentualnie może ktoś
> [...]

Właśnie, mnie też już trafia - zwłaszcza że na adresach postmaster/root
itp. nie filtruję :)
U mnie jest tego znacznie więcej - i część filtruję na podstawie
fragmentów innych niż email (bo te się często zmieniają):

describe    NEWWEBC  messages with fake job offer
body        NEWWEBC
/(newweb-career\.com|careers-consult\.com|seekur\.com|jobeuractiv\.com|seekeurop\.com|ResumeDeliver has a
database|jobbinpoland\.com|jobbineuropa\.com|tms-work\.com|jobinpl\.com|jobbspoland\.com|gazetapracapl\.com|jobdayseu\.com|polandjobb77\.com|It
is not full time job|to stanowisko jest dla Was|do naszej ekipy dla
administracyjnej pracy|dla fachowego wzrostu i kariery|Delete Spaces In
Email Address|trakcie tworzenia nowej sieci przedstawicieli|pracy jest
przetwarzanie)/i
score       NEWWEBC  20.0

Niestety złodzieje nadal ostro walczą szukając słupów, zmieniają maile,
poprawiają treści... ale powyższe póki co wyłapuje 100% syfu.

Szkoda że nie ma jakiejś lepszej metody na wycięcie tego g*

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944