Gdzie są/były regułki ustawiające "keycodes"?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 13 Sie 2013, 22:18:43 CEST

Dnia wtorek, 13 sierpnia 2013 21:32:20 Jan Rękorajski pisze:
[...]
> To co było w /lib/udev/keymaps i /lib/udev/rules.d/95-keymap.rules
> przewędrowało do /lib/udev/hwdb.d/60-keyboard.hwdb i
> /lib/udev/rules.d/60-keyboard.rules Nie wiem dlaczego u Ciebie nie działa,
> zawartość wygląda funkcjonalnie tak samo,

Teoretycznie rzeczywiście wszystko tam jest. Ale nie chce działać.

> może spróbuj obejrzeć, tak jak
> sugerują w hwdb, programem evtest co się dzieje.

Mógłbyś mi podpowiedzieć coś więcej na ten temat? Jak ręcznie sprawdzić, jaki
"vendor" jest wykrywany (jaka część 60-keyboard.hwdb jest używana)?
evtest w naszych pakietach nie znalazłem. Może problem jest w jakimś
brakującym pakiecie?