archiwum

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Czw, 17 Paź 2013, 20:49:00 CEST

On Thursday, October 17, 2013 08:08:18 PM Pawel Chmielewski wrote:

> Przepraszam bardzo za offtop, ja w kwestii formalnej. Właściwie dlaczego
> nie? Mój prymitywny skądinąd gmail i tak wycina cytowane treści

wydaje ci się. to, że nie widzisz całej treści edytując odpowiedź nie oznacza,
że gmail nie wkleja całości poniżej. outlook przynajmniej tak nie kłamał.

> Czasy puryańskiego usenetu i slrna odeszły zdaje się w niepamięć,

o przetrwanie usenetu martwić się nie musisz. to jest obecnie swoisty
underground niedosięgalny dla miliardów debili podpiętych do internetu,
który był i będzie, gdy matrix piszących po ścianach facebook-a
i innych portali przeminie...

> Sztywne trzymanie się nieistotnych z punktu widzenia nowoczesnych czytników

dwa gówniane czytniki, gównianych korporacji. to nie standard.