Najprostszy algorytm przejścia na 32 bit->64 bit?

Light-I light-i w o2.pl
Śro, 25 Lut 2015, 19:12:25 CET

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 25.02.2015, 17:25, od Łukasz Maśko:
> Jest sobie stacja roboza z zainstalowanym PLD dla arch=i686. Procesor to Xeon
> E5410 2.33GHz, czyli jak najbardziej "umiejący" 64 bity. Skąd 32 bity?
> Historycznie - instalacja przeniesiona jeszcze z AMD, poza tym początkowo
> komputer miał tylko 4GB RAM i nie było sensu zawracać sobie głowy. Teraz jest
> 8GB, dwa takie Xenony na pokładzie i chciałbym go zmigrować na 64 bity.
> Chciałbym to zrobić jak najmniejszym kosztem czasowym (wyłączenie komputera
> nie jest problemem, może być trochę offline). To jest stacja robocza,
> serwerowych serwisów wiele na niej nie ma.

> [...]
Zrób sobie dump paczek do pliku, kernel-x86_64, glibc-x86_64, preferowany
bootloader na pierwszy ogień, reboot i dalej z górki…

--
Pozdrawiam,
Light-I