Archeologia :) Neostrada/Netia i modem USB

lord Niedzwiedz sir_Misiek w o2.pl
Sob, 17 Sty 2015, 10:28:33 CET

> Modemy ethernetowe, routery itd. to ja mam.
> Ale ja potrzebuję użyć modemu USB, ponieważ:
>   - łączy się w kilka sekund, a ja chcę się łączyć tylko na żądanie i mieć połączenie natychmiast, a nie po jakimś losowym czasie
>   - od razu wiem jakie otrzymałem IP

Chyba nie rozumiem w czym jest problem.
Było w repo to można dograć jeszcze. Zainstalować z obsolete. Producent
nie daje sterów ?

U mnie np. w  /etc/rc.d/rc.local  uruchamia się
/usr/local/Mobile_Partner/driver/HWActivator - dograne gdzieś tam z
zewnątrz.
Potem odpala się wvdial.
http://pl.docs.pld-linux.org/siec_dsl_neo_sagem.html
http://pl.docs.pld-linux.org/siec_dsl_neo_thompson.html
Jeśli się moduły do urządzenia dodadzą i widzi urządzenie to nie kumam w
czym jest problem ?