Jaka wirtualizacja? Czy linux-vserver umiera?

Mateusz mateusz-lists w ant.gliwice.pl
Pon, 14 Maj 2018, 16:50:37 CEST

On poniedziałek, 14 maja 2018 15:59:04 CEST Jacek Osiecki wrote:
> Pytanie: z czego korzystacie i co polecacie? Chciałbym czegoś, co pozwoli
> choćby na tyle co linux-vserver, czyli w miarę szczelną izolację między
> procesami i skuteczny podział zasobów.

Nie wiem czy podział zasobów będzie satysfakcjonujący, ale z vserverów
przeszliśmy na LXC , ruch z zewnątrz via LVS.

--
Mateusz
(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,