Omada TP-Link controller w PLD - ktoś odpalił?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 17 Lip 2023, 15:29:17 CEST

Dnia poniedziałek, 17 lipca 2023 15:20:01 CEST Jacek Osiecki pisze:
> Cześć,
>
> no to przylatuję z kolejnym problemem ;)
> Całe moje walki z instalacją świeżego PLD wynikały z próby uruchomienia
> software’owego kontrolera TP-Link Omada.
>
> O, stąd:
> https://www.tp-link.com/pl/support/download/omada-software-controller/
>
> No i gdy w końcu mam to świeże PLD… to okazało się, że niekoniecznie jestem
> dalej niż chciałem być :(
>
> Kontroler Omada wymaga jsvc oraz openjdk8 lub wyższego.
> Niezależnie od tego które openjdk (ew. icedtea) zainstaluję (BTW, nie da się
> [...]

Nie snam tego softu ale taki błąd może wynikać z tego, że nie masz odpalonego
serwera, który ma ci coś serwować a klient nie może się do niego podłączyć.
Jeśli serwer bazy danych powinien być podniesiony przez skrypt startowy to
poszukaj czemu się nie startuje - bo nie wstaje.