Re: Omada TP-Link controller w PLD - ktoś odpalił?

Adam Skowronski tytus.mastah w gmail.com
Pon, 17 Lip 2023, 16:07:56 CEST

On Mon, Jul 17, 2023 at 3:44 PM Jan Palus <atler w pld-linux.org> wrote:

> To ja to czytam tak, że to użytkownik jest odpowiedzialny za postawienie
> działającego MongoDB.
>
> Dobra wiadomość jest taka, że da radę postawić, bo u mnie działa.
Co trzeba zrobić, nie pamiętam, bo robiłem to jakieś 4 lata temu, ale
pamiętam, że się wtedy faktycznie nagrzebałem i doktoryzowałem w Javie.
Jeśli uwaga poprzednika (że MongoDB) powinno działać najpierw nie będzie
wystarczająca, to spróbuję wspomóc tym co mam u siebie.

Adam Skowroński.