Mesa-dri-driver invalid capability

Krzysztof Mrozowicz krzysztof w mrozowicz.eu
Wto, 3 Paź 2023, 10:58:33 CEST

Dnia 2023-10-03, o godz. 10:52:48
Jan Palus <atler w pld-linux.org> napisał(a):

> [...]
[...]
> Mam to na liscie todo od dluzszego czasu (2 lata...), ale jakos
> brakuje czasu. Wydaje mi sie ze poldek cos zle parsuje jezeli sa
> Conflicts: na pakiecie. W kazdym razie o ile malo estetyczne to nie
> wydaje sie to byc grozne.

Hej, dzięki za odpowiedź. No właśnie nie jest groźne. Ignoruję,
instaluję, a system działa dalej. Nie spodziewałem się, że to poldek
coś źle interpretuje. Myślałem bardziej, że to jakieś legitne
ostrzeżenie o różnicach w API, czy coś takiego.

Pozdrawiam!

--
Krzysiek