poldek --build

Witold Filipczyk witekfl at poczta.onet.pl
Fri Dec 27 16:01:02 CET 2002

On Thu, Dec 19, 2002 at 12:13:56AM +0100, Pawel A. Gajda wrote:
> środa 18/12/2002 19:50:56, Witold Filipczyk:

> Nie jest zrobione i nie mam tego w planach. Jeżeli masz ochotę --
> dorabiaj. Chętnie to włączę i w miarę możliwości pomogę.

Grzebanie w źródłach poldka na razie mnie przerasta.
Aczkolwiek, żeby nikt nie mówił, że kompletnie nic nie robię
przesyłam skrypt 'poldekbuild'.

Jego obsługa jest prosta i IMHO ;-) ten skrypt nadaje się do dystrybucji.

witekfl at poczta.onet.pl

If at first you don't succeed, skydiving is not for you.  - Unknown
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=9084024