Poldek zdalnie

Dariusz Laskowski darlas at post.pl
Mon Dec 31 14:34:13 CET 2007

On Mon, 31 December 2007 13:06:58 +0100, Adam Przybyla wrote:

> 	... ale ja nie chce miec na tym drugim takiej samej instalacji.
> Chce miec tam tylko zbior updatow. Ktory sobie potem np skopiuje na cd
> i dowioze do pierwszego kompa. Pierwszy komputer nie ma dostepu do netu.

Skoro przeniosłeś /var/lib/rpm to nie wystarczy?

poldek --upgrade-dist --fetch

lub

poldek --install jakaś_paczka --fetch

lub (jeżeli w bazie rpm figuruje już jako zainstalowana)

poldek --reinstall jakaś_paczka --fetch

IMHO wystarczy.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                 Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji.
                                                                Frank Herbert