Poldek zdalnie

Dariusz Laskowski darlas at post.pl
Mon Dec 31 16:12:23 CET 2007

On Mon, 31 December 2007 14:34:19 +0100, Adam Przybyla wrote:

[...]

> 	... ale nie mam go w /var/lib/rpm tylko np.
> w katalogu /home/luser/varlibrpm_z_pierwsegokompa.
> W  /var/lib/rpm mam zawartosc z tego drugiego kompa.
> Chce sobie zgrac updaty do /tmp/pakiety i nagrac
> ten katalog na cd i zaniesc do pierwszego kompa i zrobic
> update.

To zostaw to 'varlibrpm_z_pierwsegokompa'.

Zamiast tego zrób na pierwszym komputerze:

poldek --shcmd='ls -lu' > /tmp/paczki.txt

a na drugim:

poldek --reinstall --pset=/tmp/paczki.txt --fetch=/tmp/pakiety

Paczki zostaną pobrane do katalogu '/tmp/pakiety'.

PS: Z pliku paczki.txt najpierw trzeba usunąć zbędne linie w rodzaju

Dariusz Laskowski
darlas at post.pl              Zawsze twierdziłem że Usenet to środek służący
                               do łączności między światami równoległymi.
                                                                Leszek Karlik