Poldek zdalnie

Dariusz Laskowski darlas at post.pl
Wed Jan 2 15:57:34 CET 2008

On Wed, 02 January 2008 09:48:19 +0100, Adam Przybyla wrote:

[...]

> 	... bosko, a skad on ma wiedziec ktore sa do update'u?
> Skoro tam nie ma dostepu do inetu? Bo to daje -lu , no nie?;-)
> Komp pierwszy nie ma dostepu do internetu. Takie byly zalozenia
> pisze o tym juz drugi raz;-)

Przynieś sobie aktualne indeksy poldka z drugiego komputera
na pierwszy i skopiuj do cache poldka. Dostęp do sieci nie
jest poldkowi niezbędny. Też tak kiedyś nosiłem indeksy
i paczki na komputer bez sieci i kopiowałem do cache
poldka - nudne, ale działało.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl       Znam ten ból. Dzień jak codzień, idziesz sobie