O PLD...

Tomasz Orzechowski tomek at lan-jozefow.za.net
Sun Apr 1 23:43:00 CEST 2001

Tak, nadaje się (patrz np: www.lan-jozefow.za.net,www.ozarow-12.waw.pl).

>i jaka jest najnowsza jego wersja do sciagniecia w necie.

Polecam pld.mimuw.edu.pl i cvs.pld.org.pl (opisu co i jak szukaj na
www.pld.org.pl)

>A i jeszcze jedno czy koniecznie musze wypalac PLD sciagniete z netu na plyte
>czy moge od razu instalowac go na dysk. Prosze o odpowiesz.

PLD można instalować z CD, z dysku, przez sieć (FTP) - ale trzeba mieć
szybkie łącze.

PS. Jak się nazywa Wasza sieć? Można Was znaleść na Trzepaku?
--
Tomasz Orzechowski