syntax error

mmacko mmacko at poczta.onet.pl
Thu Apr 5 17:47:34 CEST 2001

 Może nie jest to bezp. związane z PLD, ale czy ktoś mógłby udzielić jakiejś
wskazówki ? Bo już nie wiem co z tym zrobić.

Na pewno nie chodzi o uszkodzenie mechaniczne, kupiłem L+ (4/2001) i nie mogę
otworzyć ani uruchomić żadnego programu. Tym razem na obydwu płytach.
W poprzednim wydaniu (3/2001) z jednej płyty (PLD) wszystko się uruchamia.
Zainstalowałem PLD.  Ale na drugiej nic. Wymieniłem nawet egzemolarz u
sprzedawcy i to samo. Jakaś wydaje się poważna sprawa, wszystkie tary, rpmy,
bzipy, gezety, kiedy wrzucam na PLD, jak się naciśnie coś z programów, to z
literek robią się kreski  na całym Midnight Commanderze (jak wirus), na
Mandrake natomiast skopiowałem takiego jednego tara i  próbowałem go
rozpakować - czery komunikaty, ostatni - błąd z powodu wcześniejszych błędów
(ale kto dojdzie pierwszego błędu).  Pojawia się najczęściej komunikat  -
cannot execute binnary file; albo - syntax error near to unexpected... i
dalej też z cyframi.
  Teraz nie ma nawet sensu wymieniać egzemplarza.
  Pozdrowienia.
  Marek