Problem

Jakub Szpiegowski jszpiegowski at wp.pl
Fri Apr 6 16:27:55 CEST 2001

Dzień dobry!
Jestem początkującym użytkownikiem systemu Linux RedHat 7, juz od procesu instalacji miałem kilka problemów. Pilnie potrzebuje rady ze strony techniczej. W setup wybieram x configuration i pyta mnie o monitor. Mam Likoma, który nie figuruje na liście jego sterowników. Ni jestem w stanie ustawić go manualnie, bo za każdym razem wyskakuje komunikat o błędzie. Jak zdobyć sterowniki do Linuxa, gdzie takie znaleść...
                            pozdrawiam jszpiegowski at wp.pl