Zapytanie

--s+ ser at metalab.unc.edu
Mon Apr 23 16:51:54 CEST 2001

>     Mam pytanie. Czy będąc sprzedawcą sprzętu komputwerowego mogę legalnie
> rozprowadzać (nie sprzedawać) system linux wraz z dodatkowymi pakietami typu
> freeware, shareware. Czy ma tutaj znaczenie wybór konkretnej dystrybucji i czy
> wystarczy posiadanie swojej własnej dystrybucji, zakupinej np. w jakimś czasopiśmie.

System linux może Pan legalnie rozprowadzać i/lub sprzedawać,
natomiast nie wszystkie dystrybucje na to pozwalają, jeśli
chodzi o PLD - podobnie jak linux bazuje na GPL, czyli może
właściwie robić Pan z tym co chce, nawet dodawać jako breloczek
do kluczy. Tylko jeśli Pan coś ulepszy, proszę dać znać
ze źródłami.

--s+