serwy

kortando kortando at mafia.org.pl
Sat Apr 14 03:25:18 CEST 2001

Witam, jestem zainteresowany naszą Polską Dystrybucją Linuxa, ale jest problem z jej sciągnięciem, gdyż wasze serwy są zawalone i ciężko sie przebić, jeśli możecie to zróbcie coś z tym bo chcialbym u siebie zapuscić PLD - jestem ciekaw też ile błędów zawiera w sobie, tzn ile trzeba poprawić. Pozdrawiam

                                                                                            Kortando