wspolpraca

Darek Gonda incis0r at lp.net.pl
Fri Aug 17 12:59:31 CEST 2001

Witam.

Jestem administratorem Miejskiego Centrum Intrenetu w Tychach.
Nasza firma uzywa waszej dystrybucji jako systemu operacyjnego
na wlasnych serwerach oraz polecamy ja rowniez naszym klientom.

O system ten oparte sa m.in mci.tychy.pl, (glowny serwer),
serwer Politechniki Slaskiej od. w Tychach, oraz pld pracuje
rowniez jako ruter w cafe.mci.tychy.pl.

W najblizszym czasie nasza firma pragnie podpiac laczem stalym
kilka sieci osiedlowych i zwracamy sie z pytaniem czy mozemy oficjalnie
uzywac loga PLD, na naszych stronach oraz w ofertach dla klientow.
W zamian na glownej naszej stronie umiescimy link do Waszej strony.

pozdrawiam.

Dariusz Gonda