symbolika logo PLD

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Fri Feb 23 16:11:25 CET 2001

On/Dnia Fri, Feb 23, 2001 at 10:25:16AM +0100, Bartosz Sawicki wrote/napisał(a)
> Czy to tylko mi wydaje sie, ze logo PLD przypomina dlon w gescie tzw.
> "fucka" ?
jak ktoś ma bujną wyobraźnię to nawet prosta kreska może mu przypominać
samolot ;-) W życiu takiego skojażenia ("fuck") z naszym bockiem nie miałem heh.

> Jestem juz, mozna tak powiedziec, starym linuksowcem i potencjalnie moglbym
> sie przylaczyc do PLD, ale wasze logo jakos mnie nie zachecilo, a wrecz
> przeciwnie. Rozumiem, ze to tylko moja sprawa i jesli chce to moge nie miec
> wiecej stycznosci z waszym projektem. Jednak z czystej sympatii do innych,
> ktory cenia sobie Linuksa, GNU i OpenSource, uprzejmie donosze, ze
>  -- wasze logo moze zniechecac ludzi do projektu ---
> A chyba nie warto, bo sam projekt jest SUPER.
Sprawa logo jest cały czas otwarta. IMO aktualnie to jest najlepsze logo
jakie do tej pory było. Ktoś zrobi lepsze -- zmienimy ale na razie nie
ma chętnych do ich robienia.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]