Kompilacja do inna

Michal Moskal malekith at pld.org.pl
Tue Feb 27 17:36:18 CET 2001

On Tue, Feb 27, 2001 at 08:43:56AM +0100, Kamil Jonca wrote:
> Witam.
> Od razu zastrzegę że nie wiem czy piszę pod właściwy adres.
> Chciałęm sobie skompilować newsx. Jest to coś podobnego do suck.
> Nie udało się.
> Okazało się że nie przechodzi kompilacja czegoś takiego:
>
> #include <storage.h>
> int main(int argc,char ** argv){};
>
> Zgłasza błędy:
> 1.jeśli skompiluję gcc plik.c to
>    In file included from plik.c:1:
>    /usr/include/storage.h:11: config.h: No such file or directory
> 2. jeśli skompiluje z gcc -I. plik.c  to
>   In file included from plik.c:1:

Pytanie kontrolne: what the hell is /usr/include/storage.h
Ja czegos takiego nie mam... :)
Std ANSI chyba tez nie wspomina :)

--
                        Michał Moskal <malekith at pld.org.pl>

Q: Why shouldn't I simply delete the stuff I never use,
   it's just taking up space?
A: This question is in the category of Famous Last Words..
	-- From the Frequently Unasked Questions

class struggle SEAL Team 6 munitions
[Hello to all my fans in domestic surveillance] Khaddafi
North Korea radar quiche Cocaine Treasury Albanian
domestic disruption SEAL Team 6 North Korea Clinton
Delta Force NSA
[Hello to all my fans in domestic surveillance] CIA
Ft. Meade