Czy zechcecie udzielic wywiadu?

Maciej Kozinski maciej_kozinski at yahoo.com
Sun Jul 1 20:12:24 CEST 2001

Witam!

pisze dla PC Kuriera, z ktorym stale wspolpracuje, artykul nt. polskich
programistow Open Source. Czy ktos z Was zechcialby powiedziec cos wiecej o
projekcie PLD, ewentualnie o innych wiekszych projektach, w ktorych bierze
udzial? Interesuja mnie takze: motywacja programistow Open Source do
tworzenia oprogramowania, poglady na role oprogramowania dostepnego
bezplatnie na rozwoj oprogramowania w ogole oraz na zastosowanie
oprogramowania w biznesie.
 Prosilbym o przekazanie mojego listu osobom potencjalnie zainteresowanym z
teamu PLD (najlepiej wszystkim ;)). Jesli chcecie sie dowiedziec wiecej jak
i co do tej pory napisalem (a o Linuxie i oprogramowaniu dostepnym
bezplatnie napisalem calkiem sporo), moje dotychczasowe artykul (tylko
tegoroczne) dostepne sa pod adresem:

http://www.pckurier.pl/archiwum/autor.asp?IDAutor=330&Rok=2001

Odsylacze do artykulow z lat ubieglych dostepne sa na mojej stronie WWW.

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
MK

--
Maciej Kozinski