lustrzane odbicie PLD

--s+ ser at metalab.unc.edu
Mon Jul 9 15:39:44 CEST 2001

--->[Quoting Michal Bialoskorski <skorka at task.gda.pl>:]

> Witam!
>  W naszych zasobach :
>     ftp://ftp.task.gda.pl/mirror/ftp.pld.org.pl
>  posiadamy pełen mirror waszej dystrybucji, z resztą z początku byliśmy
> waszym głównym serwerem ftp. Zrezygnowaliście z naszych usług bez słowa,
> ale to nic...
>  Zajrzałem dzisiaj na waszą stronę i co ujrzałem, że nie ma nas nawet w
> liście 'lustrzanych odbić'. Czy mam przez to rozumieć, że nie jesteśmy wam
> wcale potrzebni i pozbyć się tych 'zbędnych' 9,5 GB plków? Czy też może to
> wasze niedopatrzenie?

Szanowny Panie,
nasze wielokrotne próby kontaktu z adminami tego serwera były bezskuteczne.

Co gorsza, aktualność kopii w tasku była poniżej wszelkich norm,
z tego powodu zmuszeni byliśmy przenieść się w miejsce, w którym
przywiązuje się wagę do podjętych zadań.

Jeżeli zagwarantuje Pan obecnie, że ta niemiła sytuacja ulegnie
zdecydowanej poprawie, z chęcią dopiszemy z powrotem task do
listy mirrorów naszej dystrybucji.

z poważaniem -
Sergiusz Pawłowicz
--