Razem skorzystajmy z promocji

Info Serio.pl info at serio.pl
Tue Jul 24 18:09:35 CEST 2001

Biuletyn Serio.pl
Nr 1a, 19 lipca 2001

Potrzebujesz wizytówek

SUPER PROMOCJA!

Refundujemy 20% wartoœci
zakupu wizytówek*

pierwszym 100 klientom, którzy złożš zapytanie ofertowe do dnia 31 lipca 2001 i przedstawiš fakturę wystawionš przez zarejestrowanego sprzedawcę Serio.pl.
Nie musisz zmieniać dotychczasowego wykonawcy Twoich wizytówek jeœli zarejestruje się on w Serio.pl, co jest aktualnie bezpłatne.

Przekaż to Twojemu wykonawcy

Ekspert radzi

Najmodniejsze i najbardziej eleganckie sš dziœ wizytówki z drukiem wypukłym. Zdecydowanie wyszły z mody tłoczenia złotem. Bardzo interesujšcym rozwišzaniem sš także nowoczesne elektroniczne karty wizytowe na CD-ROM-ie w kształcie i formacie standardowej wizytówki. Polecamy je szczególnie firmom specjalizujšcym się w nowoczesnych technologiach.

Co należy umieœcić na wizytówce? Powinno znaleŸć się tam przede wszystkim dominujšce logo firmy, imię, nazwisko z zajmowanym stanowiskiem, czytelny telefon, faks, adres do korespondencji oraz adres e-mailowy, który w tej chwili wypiera korespondencje faksowa.

W pogoni za oryginalnoœciš zdecydowanie nie należy używac niestandardowego formatu wizytówki. Standardowy wymiar, który wszystkim polecamy to 5x9cm.

Doradzała Zofia Jaroszek, Dyrektor Marketingu Barclay Poland, studio at barclay.pl

Przykład wykorzystania serio.pl

Jestem właœcicielem małej firmy budowlanej z Konina. Potrzebowałem wizytówki. Wypełniłem formularz zapytania. Zdecydowałem się zrobić wizytówki dla wszystkich moich pięciorga pracowników . Wybrałem standardowy format i fakturowany papier.

W przecišgu dwóch dni dostałem szeœć ofert. Pierwsza oferta, którš dostałem była bardzo atrakcyjna. Cena była satysfakcjonujšca, ale oferta pochodziła z Poznania. Wreszcie znalazłem takš, która była z mojego miasta. Firma zaoferowała mi wykonanie wizytówek po cenie 35 groszy za sztukę. Okazało się, że dostawca znajduje się kilka ulic ode mnie co dodatkowo ułatwiło sprawę. Tak więc dzięki serio.pl znalazłem solidnego partnera z mojej miejscowoœci, o którym wczeœniej zupełnie nie wiedziałem.

* Jeden Klient może otrzymać refundację do kwoty 50 PLN. Polskie firmy w Internecie

Użytkownicy Serio.pl

Już dziœ na Twoje zapytanie oczekuje kilka tysięcy sprzedawców z całej Polski.

Mapka przedstawia iloœć firm obsługujšcych użytkowników Serio.pl i majšcych siedzibę w danym województwie.

Dzięki udanej promocji serwisu w Wielkopolsce 1000 firm codziennie składa oferty kupujšcym w tym regionie.

Co to jest Serio.pl

O nas

Internetowe Centrum Zapytań i Ofert. Jest to pierwsza tego typu witryna na polskim rynku. Serwis umożliwia szybkie skojarzenie potrzeb Klienta z ofertami Sprzedawców najlepiej spełniajšcymi te potrzeby. Serio.pl pozwala na handlowanie zarówno produktami jak i usługami, które można oferować lokalnie lub w całym kraju.

Serio.pl nie wymaga zawierania transakcji przez Internet, można je zawierać w sposób tradycyjny, najdogodniejszy dla Klienta i Sprzedawcy.

Napisali o nas...

Przeglšd prasy

Gazeta Wyborcza, 20 czerwca: "Serio.pl (...) rozpoczšł działalnoœć od programu pilotażowego w Wielkopolsce (...). Pozyskane teraz fundusze majš pozwolić mu na rozszerzenie do końca roku działalnoœci na wszystkie duże aglomeracje w kraju. - To jeden z nielicznych w kraju serwisów, który rzeczywiœcie wykorzystuje możliwoœci Internetu, by wspierać małe i œrednie firmy w pozyskiwaniu klientów (...)".

Parkiet, 22 czerwca: "Magna Polonia wraz z inkubatorem internetowym e-Katalyst, kontrolowanym przez NFI Jupiter, zainwestujš w spółkę bizCentrum, prowadzšcš internetowš platformę handlowš - serio.pl. Serwis skierowany do małych i œrednich firm powinien (...) w krótkim czasie osišgnšć wiodšcš pozycję na rynku."

Jeœli nie chcesz w przyszłoœci otrzymywać biuletynów Serio.pl, odeœlij ten list nadawcy.

copyright 2001 serio.pl | infolinia: (22) 635 91 03