Linux i S3 Savage 3D

Łukasz Bula LBula at poczta.fm
Sat Jul 28 22:17:59 CEST 2001

Witam

Mam problem z kartą S3 Savage 3D AGP 8 MB. Linux Red Hat 6.0 (a właściwie menadżery okien) uruchamia się tylko w niskiej rozdzielczości (niższej od 640x480) co uniemożliwia dalszą konfigurację - na ekranie niewiele widać. Podczas instalacji model mojej karty wyświetla się na liście (S3 Savage 3D), ale na tym wszystko się kończy. Kiedy sprawdzałem moją starszą kartę grafiki - S3 Trio 64V+ 1 MB wszystko działa prawidłowo. Proszę o pomoc lub wskazać adres gdzie mógłbym taką pomoc uzyskać.

p.s.
Jak sprawdzić czy nowsza wersja Red Hata w pełni współpracuje z moją kartą?