kontakt z wami

Daniel Davies dandaviesuk at yahoo.com
Thu Jun 21 14:53:48 CEST 2001

 PLD
 c/o Tomasz Kloczko

 Szanowny Panie

 Przeczytalem w Linux Journal o PLD. Chetnie
 bym  ustalil jakies zwiazki z wami.
 Jako Brytyjczyk uzywajacy (i wierzacy) w Linux
 (osobiscie uzywam SuSe wersja 6.2. Glownie
  pisalem programy w C/C++  - poziom moze
 nie byl najwyzszy, ale zawsze robie postepy.
 Niestety duzo nie wiem o sieciach, routery, servery
 itd, natomiast im szybciej mam jakis projekt
 czy zadanie zwiazany w tej tematyce, to tym
 lepiej)

 Moze moglbym byc wam uzyteczny w jakis sposob.
 Owszem rozumiem, ze glownie wykonajecie tlumaczenia
 z Angielskiego na Polski. Ale tez wierze ze
 Polski software, i pomysly, moga odegrac wazna
 role tutaj tak samo. Biznesy tutaj musza byc
 przekonane, ze istnieje Linuxowa alternatywa.
 W Polsce firmy i osoby szybciej przyjeli Linux,
 i calkiem mozliwe, ze kiedy firmy tutaj zobacza
 co sie dzieje na wschodzie (czy w europie centralnej)
 to tym szybciej zmienia swoje (falszywe!) poglady.
 Na przyklad, w moim banku, "online banking"
 jest tylko mozliwe dla systemy z Windowsem, lub
 z Mac - ale owszem nie Linux.

 Jesli moglbym byc wam uzyteczny, moze w ramach
 tlumaczenia z Polskiego na Angielski na przyklad,
 to bardzo prosze o kontakt. Bedzie dosc duza
 wystawa Linux w Londynie chyba 5-6 Lipca,
 moze ktos z was tam bedzie ?

 najlepsze zyczenia dla ekipy PLD przesyla z
 Oksfordu

 Daniel Davies
 [Email: dandaviesuk at yahoo.com]