pytanie o man

wrak_box at pub.e.pl wrak_box at pub.e.pl
Thu Jun 21 20:47:06 CEST 2001

pozdrawiam goraco

mam jeden maly problem mianwice gdzie moge znalesc polskie piliki manuala lub ich tlumaczenia chodzi mi o mozliwie wszystkie manuale bo jedynie w ten sposob mozna sie czegos dowiedziec o specyfice dzialnia knkretnego polecenia a z angielskiej wersji raczej nie zabardzo rozumie co sie dzieje.
Pracuje na redhat 6.0 6.2 lub 7.0 w zaleznosci od miejsca pracy (dom, szkola)
jesli pilki nie zjmuja zbyt duzo miejsca to prosze o przeslanie na moj mail(jesli to mozliwe)

Serdecznie pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz! ;)

--

http://sklep.e.pl/