Kompilacja qt-2.3.0 na Alphie

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Thu Jun 7 15:10:26 CEST 2001

Jacek Stolarczyk <jacek at mer.chemia.polsl.gliwice.pl> writes:

> Witam,
>
> Taki blad mam przy probie kompilacji qt-2.3.0 na alphie ev5 z
> gcc-2.95.3-27 (system instalowany z PLD-1.0 z kernelem 2.2.19):
Ten problem dotyczy wszystkich gcc serii 2.95.X (nie tylko z
PLD). W SuSE jest to samo (a ich developerzy nie mieli wtedy
bugfixu.. teraz chyba też nie mają).

Problem został zgłoszony (tyle, że tu wykładło się na kdelibs)
http://gcc.gnu.org/cgi-bin/gnatsweb.pl
PR#2083

ale niestety nie mogli zreprodukować (nie podobał im się wygenerowany
*.s bo wygenerowany został ze złymi opcjami, a po posłaniu dobrego
sprawę chyba zlali).

> kernel/moc_qnetworkprotocol.cpp:163: Internal compiler error in `gen_reload_inhi', at insn-emit.c:5550
> Please submit a full bug report.
> See <URL:http://www.gnu.org/software/gcc/bugs.html> for instructions.
> cpp0: output pipe has been closed

> Da sie cos z tym zrobic?
Najlepiej zgłoś pełen bugreport... może w końcu poprawią to bo
niestety przez to PLD na alphie cierpi, a z gcc 3.0 też są alphowe
kłopoty.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/