pld jako router sieci LAN !!!!!!!!!!!!!

WebMaster webmaster at rumia.pl
Wed Jun 20 15:39:30 CEST 2001

Witam,
Piszę już drugi raz do Was, mam nadzieję, że teraz ktoś mi odpisze.
Zaczełem bawić się PLD, od razu mówię, że nie mam dużego doświadczenia w
systemach takich jak Linux, ale zaczynam i włąsnie wybrałem PLD.

Na sam początek chciałem zainstalować PLD jako Router dla małej sieci LAN z
dotępem do Internetu via stałe łącze modemowe 115 lub 256 kbps.

Po całym dniu zabawy w końcu udało mi się zainstalować PLD z internetu w
opcji Base i co dalej.
Teraz napotykam na różne problemy.
Np. Chciałem zainstalować "mc-4..." ponieważ bardzo lubie używać tego shela,
ale otrzymałe komunikat że są wymagane inne pakiety rpm jak /usr/bin/perl,
libc.co.1, gmp.

Jak próbuję zainstalować perla-5... to otrzymuję ponownie komunikat
"/usr/bin/perl is needed by perl-5..." i już nie wiem co z tym zrobić, czy
może mi ktoś pomóc.

Druga sprawa jakie pakiety potrzebuję i jak je skonfigurowac aby zrobić z
mojeje małej maszynki router ???????????

Proszę o jakieś sugestie i pomoc.

Pozd.
WB