kde-2.1.1

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Sun Jun 24 22:49:17 CEST 2001

FastViper <fastviper at poczta.onet.pl> writes:

> Czy będzie kde-2.1.1 dla PLD?
> Czy raczej mam czekać na 2.2alpha2 ?
>
> Chodzi mi o to, że brak jest kdelibs-2.1.1, kdebase-2.1.1 oraz
> kdenetwork-2.1.1 wraz z -devel. Bardzo mi zależy właśnie na KDE.
Będzie to co jest w miarę najświerzsze (o ile dodaje jakąś istotną
funkcjonalność) czyli część pakietów będzie z 2.1.1, a cześć z
2.2alpha.

> Czy są jakieś terminy, kiedy będą realizowane projekty dot. KDE?
Nie ma terminów. Kto jest chętny to po prostu aktualizuje pakiety itp.
Na pld-devel-pl zgłosił się ostatnio chętny do zaktualizowania kde,
może coś z tego będzie ;)

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/