ofm

Michal Moskal malekith at pld.org.pl
Wed Mar 14 17:19:15 CET 2001

On Wed, Mar 14, 2001 at 04:44:55PM +0100, logospam at poczta.fm wrote:
> hej,
> czy interesuje was nowy polski menadzer plikow pod konsole?
> zaczalem pisac takowy. wykozystuje do tego biblioteke ncurses
> i dziala juz kopiowanie, reneme delete, mkdir. idzie troche powoli bo robie go
> na razie sam ale juz jedna osoba zaoferowala pomoc. chcialbym zeby przypominal
> on bardziej dos navigatora niz nortona (przynajmniej funkcjami, normalny rename).
> ostatnio stracilem motywacje bo poczulem sie osamotniony z moim projektem ale
> jesli komus przydal by sie taki prog to moze to byc dla mnie motywacja.
> [...]

"polski" - to mi pachnie printf("Czy na pewno chcesz skasować")
w przeciwieństwie do printf(_("Are you sure you..")).
robiłeś rozeznanie, czy to komuś do czegoś może być potrzebne?
anyway, aż się zdziwiłem, że w ii ktoś coś pisze, a nie tylko
teoretyzuje :>

--
                        Michał Moskal <malekith at pld.org.pl>

happiness, adv:
        Finding the owner of a lost bikini.

quiche NORAD fissionable SEAL Team 6 Soviet  Marxist
terrorist Waco, Texas nuclear supercomputer Serbian
Treasury Uzi counter-intelligence spy Semtex Nazi Peking
AK-47 KGB