FTP

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Wed Mar 21 14:23:52 CET 2001

On/Dnia Tue, Mar 20, 2001 at 08:34:56PM +0100, Marcin Kamiński wrote/napisał(a)
> Witam
> Wczoraj zacząłem ściągać wszystkie pakiety z ftpa i jakoś szło, dzisiaj
> jestem od razu rozłączany, ftp nawet nie wyświetla powitania. Z innych moich
> kont ftp odpowiada, jedynie z mojej sieci nie. Wiecie co jest tego
> przyczyną? Adres sieci to 150.254.53.0/24, a mój IP to 150.254.53.229.
> Bardzo mi zależy na szybkim ściągnięciu reszty pakietów.
Z którego ftpa? Jeśli chodzi o ftp.pld.org.pl to nie mamy możliwości
bezpośredniego sprawdzenia logów itp, jako, że jest to wirtualka
na ftp.task.gda.pl.

Polecam któryś z mirrorów:
http://www.pld.org.pl/distrib/ftp

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]