Pytanie

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Wed Mar 21 14:28:03 CET 2001

On/Dnia Wed, Mar 21, 2001 at 02:01:17PM +0100, Piotr Czajka wrote/napisał(a)
[...]
> w oko wpadła mi polska dystrybucja PLD, w związku z czym mam kilka pytań:
>   - Czy ta dystrybucja jest bardzo trudna w obsłudze?
Zależy dla kogo. Początkującym odradzam, średnio i wysoce zaawansowanym nie
powinna sprawić większych trudności (przy czym od razu mówię, że nie dostarczamy
żadnych graficznych konfiguratorów itp. zbędnych programów).

>   - Czy obsługuje polskie znaki?
Tak.

>   - Czy jest stabilna i bezpieczna?
Stabilna - owszem choć czasami pojawiają się drobne zgrzyty, które natychmiast są
usuwane).
Bezpieczna - tutaj wszystko zależy tylko i wyłącznie od administratora (i dotyczy
to wszystkich dystrybucji, nie tylko PLD).

>   - I ostatnie pytanie: Czy byłaby możliwość, że ktoś z waszego zespołu zabezpieczyłbymój
> serwer, w zamian za co zaoferowałbym miejsce na swoim serwerze.
> Do mojego serwera jest podłączone 0,5 megabita, ma płytkę M6TBC i procesor Celeron 300.
Być może. Jeśli ktoś się zainteresuje to napewno da Ci znać mailem.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]