[mmacko@poczta.onet.pl: konfigaracja]

Serek/GNU ser at metalab.unc.edu
Fri Mar 23 11:23:44 CET 2001

przesylam na wlasciwa liste. --s+

----- Forwarded message from marek macko <mmacko at poczta.onet.pl> -----

From: "marek macko" <mmacko at poczta.onet.pl>
To: <pld-installer-owner at pld.org.pl>
Subject: konfigaracja
Date: 	Thu, 22 Mar 2001 22:01:31 +0100

Human ownerze of the list,
Właściwie to chciałem tylko uzyskać jakąś wskazówkę na temat konfigaracji po zainstalowaniu pakietów, nie jestem jednak specjalnie zaawansowany, więc nie wiem czy jest sens dalej bawić się w to puste klikanie, subskrybowanie czy ściąganie jakiś digestów, gdzie są tylko szczegółowe uwagi programistów? Niestety na płytce PLD w linux+, an temat ostatniego kroku instalacyjnego nie ma nic.Tak czy inaczej pozdrawiam owego human ownera of the list (is he or she really human?) - marek (in certain degree human).

--

----- End forwarded message -----