Prosze o pomoc!

Adrian Król wellman at klub.chip.pl
Tue May 8 22:48:21 CEST 2001

Witam!

Niedawno sciagnalem PLD z waszego ftp. I po utworzeniu dyskietki
bootujacej i addons2 (potrzebnej do obslugi FAT) probowalem zainstalowac
system z jednej z partycji mojego dysku wg. zamieszczonej w Waszym serwisie
instrukcji.

Wszystko bylo dobrze do czasu instalacji pakietow. Kiedy wydalem polecenia
addbase i po nim selrpm base i odpowiedzialem na kilka pierwszych pytan
doszedlem do "Czy chcesz teraz rozpakowac pliki tocfile.*?" (lub cos w
tym stylu) i kiedy tutaj udziele twierdzacej (Y) odpowiedzi ukazuje mi sie
pierwszy blad (dotyczacy braku jakiegos pliku do rozpakowania), potem,
kiedy ruszy doit co chwila wyskakuje blad: "group XXXX don't exist - using
root",
gdzie XXXX oznacza kolejno: disk, tty, sys i cos jeszcze... (zapomnialem)
Nastepnie kiedy ujze wreszcie komunikat - skonczone - i sprobuje skorzystac
geninitrd dostaje: brak pliku uname i basename, i bledy genromfs.

Jako kilkuletni uzytkownik Red Hata i kilkumiesieczny Debiana (2.2 Potato)
chcialbym bardzo poznac Wasza dystrybucje, na teamt ktorej slyszalem
bardzo suzo dobrych informacji. Myslalem nawet o oparciu na niej
serwera, ktory przypuszczalnie niedlugo bede stawial...

(Przepraszam, ze pisze  to w Outlooku, ale pprzed instalacja PLD
zformatowalem
partycje linuxowa i teraz tylko winda mi zostala)

z powazaniem

Adrian Król
wellman at klub.chip.pl
http://www.weekend.petrus.pl/si/