Hej

Kirkor grzesiek20 at interia.pl
Wed May 9 20:33:07 CEST 2001

Jestem bardzo zielony na temet linux`a ale chcę zacząć zabawę z nim. Mam kilka pytań ile zajmuje "instalka" i czy mogę mieć oprucz linux`a windowsa. A pozatym to jeśli bym sie zdecydował to jakieś instrukcjię jak go uruchomić!! Fajnie było by jak byś coś pisnoł więcej niż jest na stronie PLD - wiem że masz wiele innych ciekawych spraw ale może poświęcisz mi trochę czasu...