Dokumentacja i CVS

Maciej Pilichowski macias at bp.com.pl
Wed May 16 08:19:58 CEST 2001

Hej,

  Jako ze ostatnio poczytalem wiecej o PLD, taka prosba -- czy w
wolnej chwili nie napisalibyscie paru, a najlepiej wiecej slow na
temat -- jak sie tworzy w ogole wlasna dystrybucje. Pozwoliloby to
wielu ludziom /w tym i mi/ _zrozumiec_ jak cos takiego dziala -- i
nie chodzi mi tu o strone osobowo-logistyczna a czysto
techniczna.

  A mniejsza rzecz -- link do dokumentacji angielskiej CVS nie
dziala. Znacie moze aktualny?

milego dnia zycze
hej
--
Maciej "MACiAS" Pilichowski, Bank Pocztowy S.A. (DDI/WPP)
priv web site -- http://www.torun.pdi.net/~macias/