obrazek na stronie PLD.

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Sat May 19 23:00:35 CEST 2001

root <root at ppsat.pl> writes:

> Zauważyłem, że na waszym serwerze jest zamieszczenie logo (w miejscu zaraz
> przy adresie - obrazek z załączniku). Proszę uprzejmie powiedzieć mi pod
> jakim hasłem powinienem szukać w dokumentacji apacza by móc natrafić na
> instrukcję jak zrobić coś podobnego na swoim serwerze?
        Tego nie ma w dokumentacji do apache bo to zależy od
przeglądarki, a nie od serwera. Wystarczy stworzyć plik M$ ICO
i umieścić go jako www.serwis.pl/favicon.ico. Szczegóły co do formatu
pliku itp. na stronie: http://www.favicon.com/.

Nasza ikonka to aktualnie zwykły bmp i działa (z tego co mi wiadomo)
tylko pod konquerorem :) M$ ICO działa pod większą ilością
przeglądarek.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]