Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Mon Nov 5 19:00:47 CET 2001

On Sat, 3 Nov 2001 delirka at o2.pl wrote:

> Witam.
>
> Piszę książkę o PLD. Niestety nie mam za wiele informacji na
> temat tej dystrybucji. Proszę o ewentualne podesłanie
> większej ilości na adres e-mail. Jeżeli jest to możliwe to
> sprecyzowanie, jaką wersję dystrybucji mogę zamieszczać
> razem z książką.

Wybacz ale to co napisłeś brzmi mniej więcej jak "piszę ksiażkę ale
jeszczne nie umien pisać".
Zamieszczaj co chcesz. Mi naprawdę nic do tego.
Jeżeli nei potrafisz się zorientować o czym masz pisać ani co dołączyć so
ksiażki to wybacza ale może znalezienie sobie innego zajęcia byłoby
bardziej wskazane.

kloczek