dziwny FTP

ZyTeK zytek at ostrow.wox.org
Mon Nov 19 23:14:53 CET 2001

Witam

Zainsteresowalem sie ostatnio PLD.
Juz sciagnalem iso do plytek, nie mam ich jeszcze wypalonych.
Ale przed chwila zauwazylem ze jest troche zmian na waszym FTP. iso sa
nowsze, wiec chyba sciagne jeszcze raz,
poza tym troche gubie sie w strukturze katalogow. Przydala by sie jakas mini
pomoc dla tych, ktorzy
chcia zaczac z wasza distro, bo jest ich duzo, a poczatki z PLD sa ciezkie
jak widac, ja nawet nie wiem co zassac aby zainstalowac
ten system ;)
Kto wie, za jakis czas, gdy poznam system to nawet chetnie bym pomogl w
tworzeniu takiej mini dokumentacji on-line,
ale jak mowie, za jakis czas.

Heh, i troche ciezko mi bedzie wyrzucic/schowac do szafy plytke ze
Slack'iem....

--
ZyTeK
zytek at ostrow.wox.org