linux

Michal Moskal malekith at pld.org.pl
Wed Nov 21 18:34:59 CET 2001

On Wed, Nov 21, 2001 at 06:14:02PM +0000, qni at o2.pl wrote:
> wlasine sciagam  caly serwer to co mi udostepniles ok 52MG to potrwa
> 1h co teraz mam zrobi bo chcem zegraci na CD ale co dokladnie to nie
> wiem co mam zrobic zeby zainstalowac teraz mam mandrejka 8 czy
> instalacja jest taka prosta jak w mandrejku pld  mam x windowsa i
> inne bajezy graficze w jakim stopniu jest spolszczony

Oh well... instalacja jest bardzo trudna, podobnie obsługa, a stopień
spolszczonia PLD jest chyba zbliożony do MDK (nie licząc polskich opisów
pakietów).

Reszty bełkotu zbytnio nie rozumiem...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-