Wsparcie

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk at elka.pw.edu.pl
Mon Nov 26 19:20:13 CET 2001

    Czy jest u was ktoś kogo można pomęczyć pytaniami "dlaczego coś mi nie
działa?"
U mnie na przykład polecenie "newgrp grupa_do_której_należę"  nie działa z
powodu "Braku uprawnień".
Nie jestem też w stanie wykonywać operacji do których potrzebne są
uprawnienia
grup do którch należę. Także dostaję komunikat o braku uprawnień.
    Miałem też problem, bo nie mogłem wykonywać polecenia "su". Wyjściem
okazało
się wykomentowanie linijki zawierającej odwołania do "wheel.so" w pliku
/etc/pam.d/su,
ale szczerze mówiąc to nie mam pojęcia dlaczego to zadziałało i czy aby na
pewno
tak to należało zrobić.
    Jeszcze: link lists.pld.org.pl jest pusty, co skutecznie uniemożliwia
zdobywanie informacji
w razie problemów.

Tomek Grzejszczyk