SPARC

goorka at poczta.onet.pl goorka at poczta.onet.pl
Fri Oct 19 17:48:14 CEST 2001

Mam ogromna prosbe. Chcialbym zainstalowac PLD na SPARC. Opiekuje sie pracownia komp. na Politechnice Krakowskiej - jest to 12 stacji SUN Ultra5 i server Enterprise 250. Jak do tej pory wszystko dziala na Solarisie ale to nie jest to co tygrysy lubia najbardziej. Na codzien, kiedy sala jest wolna kozystaja z niej studenci ( Internet, zabawy, szukanie ufo jak to na studiach) ale solaris nie jest tak przyjazny jak znany nam dobrze pingwinek. Ostatnia znazna mi dystrybucja na ta platforme to RH 6.2 bo Suse jest komercyjne. Kiedy znalazlem to na waszym serverze to az podskoczylem ale co dalej? Jak zainstalowac? jak zrobic boot diski?

Prosze o odpowiedz nawet jezeli powiecie mi, ze nie maci czasu - zrozumiem.

Dariusz Górka

--

Zamow odbitki ze zdjec cyfrowych lub archiwum zdjec na CD!
[ http://lab.foto.onet.pl/laboratorium.html ]