pytanie

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Mon Oct 8 15:27:13 CEST 2001

On Mon, 8 Oct 2001, gielo wrote:

> od jakiegoś czasu śledzę rozwój tej polskiej dystrybucji i w związku z
> tym mam kilka pytań, jako że sam jestem użytkownikiem linuxa (mandrake
> 7.0).
> 1. na kiedy planowana jest pełna wersja dystrybucji?? (nie testowa)

W każdej chwili jest to dokładnie to co jest zrobione. W każdej chwili
jest to mozliwie kompletne na poziomie mniej więcej takim jak w MDK.
Poziom tego co będzie dostępne w przyszłosci będzie sie zmieniał ciągle.
W związku z tym będzie coraz lepiej.

> 2. czy dystrybucja będzie całkowicie spolszczona???

W takim zakresie w jakim dostępne bendą tłumacznia poszczególnych zasobów
w poszczególnych pakietach. Dużo czasu zajmuje juz spasowanie wszystkich
komponentów z sobą i zajmowanie się wyłacznie tłumaczniami nie ma sensu
(zreszta nie to jest głownym celem .. tłumacznia o ile powstają to raczje
przy okazji).

> 3. w jakim stopniu będzie kompatybilna np. z red hatem,suse,mandrake???

Odpowiedź krótka: w różnym.
Odpowiedź dłuższa: kompatybilność z jakąkoleirk inna dystrybucja nie jest
celem samym w sobie. Nawet te dystrybucje które wymieniłeś są kompatybilne
ze soba tylko do pewnego posziomu i podobnego poziomu kompatybilności z
restą możesz spodziewać sie w przypadku PLD.

kloczek