hm..:)

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Fri Oct 12 14:05:10 CEST 2001

szczur <szczur at polo.po.opole.pl> writes:

> Powiedzcie mi kiedy zaczniecie jakos oznaczac ktore iso do sciagniecia sa
> wczesniejsze, a ktore pozniejsze /data update na serverak nie zawsze jest
> wiarygodna/, wystarczyloby w nazwie pliku zawszec date aktualizacji /to chyba
> nie problem, a jesli to moge pomoc/.
Od następnego przegenerowania iso pojawią się pliki
pld-*.readme zawierające m.in. datę utworzenia iso.

> Moze potrzebujecie tlumacza z angielskiego?
Hmm, raczej na angielski :)

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr