PLD...

kasaja at go2.pl kasaja at go2.pl
Tue Oct 16 21:04:01 CEST 2001

Witajcie.....

Pisze do Was w bardzo nietypoej sprawie....
jestem na 3 roku studiow licencjackich, i szukam wszelkich informacji na temat Linux-a w ogóle co bedzie moim tematem pracy dyplomowej,
 a wszczególności wszelkich informacji na temat: Zarządzanie Urządzeniami peryferyjnymi w Linux-ie....

Bylbym bardzo zobowiazany jesli moglibycie mnie skierowac na strone ktora zajmuje sie tym wlasnie tematem....
Z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje....

                                                pozdrawiam Wasza Ekipe
                                                                                        student Mirek z Rzeszowa